portal www.pism.pl >>       wai English wersion

Wartość: 0,00 zł
Ilość: 0
Pliki: 0


szczegóły koszyka

>> logowanie/rejestracja

Strona główna > Pomoc
Płatności

Pomoc

Pytania i odpowiedzi

Jak prawidłowo dokonać płatności za pomocą serwisu Przelewy24?

Po złożeniu zamówienia na stronie e-Księgarni PISM, Klient przechodzi do zapłaty. Po wybraniu opcji Przelewy24, następuje przekierowanie do systemu Przelewy24, gdzie otwiera się strona zawierająca listę banków. 

Klient wybiera z tej listy bank, w którym ma konto i z którego będzie dokonana płatność. System automatycznie przerzuca do strony logowania w banku (w tym momencie generuje się kod p24-xxx-xxx). Klient loguje się i w tytule przelewu wpisuje wygenerowany kod p24-xxx-xxx (lub w zależności od banku Klienta ma On już wypełnione prawidłowo pola przelewu). Klient akceptuje przelew. 

System po dokonaniu takiej płatności automatycznie wylogowuje z banku i przerzuca na stronę e-Księgarni PISM z informacją, iż transakcja przebiegła prawidłowo. 

Przy wpłacie z zagranicy Klient wybiera opcję: Przekaz/przelew tradycyjny

Po złożeniu zamówienia na stronie e-Księgarni PISM należy przejść do zapłaty i wybrać opcję Przelewy24. Po przekierowaniu do strony z listą banków prosimy wybrać z tej listy opcję przekaz/przelew tradycyjny i ostatnią pozycję: wpłaty z zagranicy (podane jest konto i SWIFT). 

Jakie są koszty dostawy książek?

Do każdego zamówienia doliczamy koszty wysyłki, które pokrywa Klient. Ich wysokość zależy od wagi przesyłki oraz od wybranej formy dostawy książek. Może to być pocztowa przesyłka ekonomiczna bądź priorytetowa, a także przesyłka kurierska. Szczegóły dotyczące kosztów dostawy złożonego zamówienia są widoczne przy dokonywaniu wyboru formy dostawy. Jeśli chcesz je poznać już teraz, przejdź na stronę informacyjną na ten temat.

Czy muszę sam obliczyć koszty dostawy?

Nie. System sam obliczy wagę Twojej paczki i doliczy koszty jej wysyłki do wartości zamówienia. Szczegóły będą widoczne w Twoim koszyku.

Czy otrzymam potwierdzenie złożonego zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia jest wysyłane automatycznie na Twój adres e-mail. Przy zapłacie kartą kredytową lub przelewem elektronicznym potwierdzeniem złożenia zamówienia i wpłynięcia płatności jest mail z portalu przelewy24.pl.
Na naszej stronie www.pism.pl/eksiegarnia  w zakładce „moje konto”  można sprawdzić czy zamówienie zostało przekazane do realizacji.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zazwyczaj przygotowujemy towar do wysyłki w przeciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeśli z niezależnych od nas przyczyn czas ten wydłuży się, poinformujemy Cię o tym fakcie, abyś mógł anulować zamówienie. Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy towaru.

Kiedy otrzymam zamówione książki?

Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się czas przygotowania paczki w naszej siedzibie przy ul. Wareckiej 1a w Warszawie oraz czas dostawy paczki. Zwykle zamówione książki są przez nas wysyłane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.

W przypadku Poczty Polskiej przeciętny czas oczekiwania na dostarczenie paczki wynosi do 10 dni roboczych, choć firma ta deklaruje dostawę w ciągu 3-5 dni, a w przypadku przesyłek priorytetowych – w ciągu 2 dni. Zdarza się, że ekonomiczne przesyłki pocztowe docierają do naszych Klientów następnego dnia po ich wysłaniu!

Firma kurierska DHL, z którą współpracujemy dostarcza przesyłki następnego dnia po ich wysłaniu.

Czy w e-Księgarni PISM mogę kupić na raty?

Niestety nie prowadzimy sprzedaży w systemie ratalnym.

Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?

Za przesyłkę możesz zapłacić przy odbiorze (przesyłka za pobraniem), przelewem pocztowym lub elektronicznym, a także kartą kredytową przy pomocy serwisu Przelewy24.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak. Wszyscy Klienci e-Księgarni PISM wraz z przesyłką otrzymują fakturę VAT.

W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Twoje dane osobowe możesz po zalogowaniu uaktualnić z zakładce „moje konto” lub przesłać do nas e-mail z taką prośbą na adres publikacje@pism.pl .

Czy można skrócić czas oczekiwania na przesyłkę?

Tak. Możesz wybrać formę dostawy Pocztą Polską (priorytet) lub firmą kurierską (DHL).

Czy wysyłacie za granicę książki za pobraniem?

Nie. Zagraniczną wysyłkę książek realizujemy dopiero po wpłynięciu należności na nasze konto bankowe.

Czy mogę zwrócić zakupione książki?

Książki można zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki. Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty pocztowej) wysyłamy przelewem bankowym na konto lub przekazem pocztowym.

Czy istnieje możliwość wymiany towaru?

Tak. Książki podlegają wymianie w ramach gwarancji.

Czy mogę oddać zakupioną książkę? 

Klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania powodu podjęcia takiej decyzji.

Kiedy dokonacie zwrotu pieniędzy za odesłane książki?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 21 dni.

Drukuj do PDFDo góry

Copyright © 2005 - 2017 POLSKI INSTYTUT SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH; WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
UL. WARECKA 1A; SKR. POCZT. NR 1010; 00-950 WARSZAWA 1
TEL.:+48 (22) 556 80 00, FAX: +48 (22) 556 80 99, E-MAIL: PISM@PISM.PL

powered by WEB interface

Portal PISM wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij